januari 1, 2024 |

Iets Met Uren Enzovoorts…

Laat mij maar lekker “arrogant” zijn!

Ja, je leest het goed. Dit kreeg ik een tijdje terug naar mijn hoofd geslingerd van een klant….

Ik had een fotoshoot voor hun website en social media. We hadden afgesproken om 16.00 uur bij de klant.
Om 16.25 uur nog steeds geen spoor van de klant. Dus ik bel even op…

Klant: “Sorry, het is hier chaos, ik ben er over maximaal een half uur.”
Ik: “Euh… dus een uur later dan gepland, begrijp ik dat goed?”
Klant: “Ja, maar misschien kun je intussen in de vergaderzaal werken, we hebben heerlijke koffie!”
Ik: “Nou, ik ben benieuwd naar die koffie. Kan ik ervan uitgaan dat je er om 17 uur bent?”
Klant: “Ja hoor, geen probleem!”

17.15 uur, en waag een gok…

Geen klant te bekennen, de koffie was niet te zuipen, en de klant, die was schijndood en dus niet bereikbaar per telefoon, WhatsApp en SMS.

Ik? RAZEND! En ik stap in mijn auto voor een heerlijke rit van meer dan een uur (avondspits, je kent het wel).

Eenmaal thuisgekomen maak ik een factuur op: 3 uur en verplaatsingskosten. Deze verstuur ik onmiddellijk en… nu mag je nog eens raden?

Klant is herrezen en belt me binnen de 5 minuten op met de vraag waar ik het lef vandaan haal te facturen voor diensten die nooit zijn bewezen!

Guess what lieve klant, je hebt mijn algemene voorwaarden gelezen en goedgekeurd bij ondertekening van mijn offerte en daar staat één of andere clausule in voor dergelijke gevallen en…. Bijkomend ben ik die uren wel kwijt!

Ben benieuwd of deze factuur betaald zal worden…

Ben benieuwd of ik deze factuur ooit betaald zie…

Proudly created by CLo'zer.
NL